Foto och blandat inlägg

När vi vaknade på morgonen så tog vi ju en liten sovmorgon på studsmattan som ni vet :)
Vi fotade lite oxå + att nu har jag hittat min överförningssladd .

Igår kom alva och wilma till oss och vi fotade lite converse oxå ;) Ursäkta mina fjompiga miner !






Sen har jag LOVAT att lägga in shoppingen på GBG HS 2011 :)
Men iallafall köpte jag
1.marin blått fleece täcke
2.rött schabrak
3.svart schabrak
4.röda lindor
5.svarta lindor
6.sporrar
7.ryckkniv
8.lila/svart ryktväska
sen vet jag inte om jag köpte något mer ;) har inte sådär jätte mkt koll ;P 


en del saker är använda så lite smutsiga e dom och jag glömde att plocka fram sporrarna ;) HIHI ! 


Världens bästa mamma har man ju oxå ! 
Klockan fyra ska vi åka och provrida :D 
om jag måste uttrycka min glädje sååå . . . . . . . . . . . . . . . . .
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!!!!!!!!

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback