Fotosession KBF - BildBomb

Hello !
Kom hem för en stund sedan från KBF , vi hade teori idag + att jag fick fota :)
Bilderna ser jag som en ren ''träning'' så de är gratis =)
Jag fotade Sofia på Daisy & Carro på Nico & Viktoria på Astor & Anna på Tiara . 
Enligt mej så tycker jag att bilderna är skiit snygga och jag är RIKTIGT nöjd med dom :D
Här kommer dom !
Obs ! förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd . . .













































Ni som är på bilderna och har hoppat stort berömm till er för att ni var så himla duktiga :D
Och SJÄLVKLART har ni tillgång till bilderna när ni vill .
Om ni vill se ÄNNU FLER bilder får ni allt ta att kommentera ! :)

Nu är det PÅSKLOV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D


Kommentarer
viktoria

Jag vill ha alla på mig ;P Men det va asbra bilder :)<3



Blogg: http://baraaavi.blogg.se/
2011-04-20 @ 20:53:47
amandawilhelmsson

fina bilder du tar!! :)



Blogg: http://amandawilhelmsson.blogg.se/
2011-04-20 @ 21:58:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback