Godmorgon !

Tjenixen !
Har precis käkat lite frukost och ska nsart cykla till gympan som börjar kvart i nio .
Fick mer tid än vanligt över efter att ha ätit frukosten :)
Ikväll är det invigningsmatch på ''Guldfågeln'' arena .
Fridis och jag ska gå :D
Kommer att sitta på ungdomsläktaren och även Vanja och Tilde :P
Men som vanligt vet jag inte vad jag ska sätta på mej x)
Det sägs att det ska bli 18 plus idag !!!!!! OMG ! :D
Sjuuuukt skönt .
I vecka och tre dagar tills påsklovet börjar och jag är GLADER för det .
Vi på min skola hade ju inte studiedag två dagar i rad utan vi börjar påsklovet en dag tidigare istället :)

Kollade på Kissies blogg nu på morgonen och guuud vad segt ! ! ! 
Hon skriver om sin ''NÄSA'' :O !! 
Vem vill veta vad hon gör med sin näsa egentligen ? 
Hela hon är ju konstgjord ;) Kolla in henne på google bilder och sök på '' Kissie utan smink''
Hon ser ut som ett troll . 

Men nu ska vi tänka på något annat. 
Gårdagens provridning var på Öland där min första tävling va :') 
Så vi red inne på tävlingsbanan , kändes riktigt kostigt. 
Men ponnyn heter Riisika och är jätte lik Quintus . ! 
Hon är 7 år och svart. 
Ganska het men lagom stark och precis lagom motstånd i munnen. 
Vi hoppade ungefär som en kombination
 


Visst är hon sööt ! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback