sent ....... IGEN

Jag fattar inte att jag börjar uppdatera så himla sent :O
Hela dagen har gått jättefort .

Vi börjar på morgonen :
Mamma väckte hos vid 10:10 så vi klev upp åkte ruschbana ner för trappen med madrassen som Frida hade sovit på. Sen kläddde vi på oss och åt frukost. Efter det borstade vi tänderna och gick sedan ner i källaren för att jag skulle sätta på mej ridkläderna och när vi hade med oss allt gick vi och satte oss ute i bilen och sen kom mamma.
Framme i Barkestorp stallet träffade vi Alva & Wilma och deras mamma Monica. Meningen var ju att jag skulle visa/rida Celine så att dom fick se henne eftersom dom skulle passa henne åt Thea under lovet. Då hade Thea sagt till sina kompisar att dom skulle ta hand om Celine . Så Maria Theas mamma lät oss rida hennes häst som heter Limpan 160 mankhöjd :) Maffigt att rida ;)
Vi hade lovat Fridas mamma att vara tillbaka hos Frida efter en timme istället var vi där efter 3 timmar :O

Runt 14:00 : Var vi hemma och vi skulle vara hos mormor och morfar vid halv tre så jag fick kasta mej på kläderna och fort packa ner datorn (som jag inte hann använda) och sätta mej i bilen.
När vi kom fram var klockan prick halv tre :)

Hos mormor och morfar: Åt vi lax :) Jättegott & jag åt jättemycket. Sen solade jag och myste med Dobber deras hund. Hoppas att jag blev lite brun , har inte orkat kolla.

Så nu är jag hemma och tar det lugnt imorgon ska jag cykla ut till stallet , vi får se hur det går ;)
Bilder kommer nästa inlägg :D




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback