Bäbis hinder ^^

TjenaMittBena !
Nu har jag duschat klart och varvat ner lite efter en flummig skogstur :)
Vi red lite på en stig och sedan vände vi för att kolla på den så kallade ''lilla hoppstigen'' ;)
När vi var på hoppstigen så hoppade vi lite i trav ( Ragge klev över det ) de andra hoppade :P
Sen lite i galopp och så kom det en ganska brant nerförsbacke som vi skrittade nerför och då sa Fia & Vanna , nu ska vi hoppa över ett litet dike med vatten i :))
Och jag bara WHAAAT !?
Rasmus är ju livrädd för vatten men dom trodde att det skulle gå bra så Norpan skuttade lite lätt över vattnet , och sen kom ju jag och söta Rasmus xD
Först så stannade han och bara , vad är detta ? Så jag tryckte på lite extra och då typ flög han över som ett skott och det enda jag sa va OJJ HJÄÄÄLP !  hihi ! , och sen jag var nära att falla in med huvudet i ett träd xP HAHHAHHHA ! Sen kom ju lugna Cream som bara gick över eftersom att vi red i skritt ;)
Sen hoppade vi det typ 5 gånger till och han hoppade fortfarande lika högt över :) S>en byggde vi upp några småhinder till.
Det var typ min dag :)
Nu ska jag gå ner och ta lite varm blåbärssoppa ;)
Det har ju varit riktigt höstväder idag !
Bild lånad från Google !

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback