Fannys och min flummiga dag flumflum <3







Hej!

Idag så började skolan.... Det var helt okej tycker jag ;)  Men nu har man varit med den fina Fanny.
ffannysfoton.blogg.se det är hennes blogg! Vi hade en väldigt flummig dag idag. Det började med att vi skulle köpa glas och sedan satt vi och pratde. Sedan så gick vi till lekplatsen och flummade sedan kom några killar, typ i 18 års ålden och Fanny märkte inte att dom kom så att hon sjöng som en galning ;) hahah. sedan flummade vi på gatan och tog massor av kort ;)  ♥  ♥    det var oxå kul tills vi blev rädda att Astrids hund skulkle bli överkörd av massor av bilar för det hade visst rymt två gånger på 1 minut ;) haha.


Det var allt för mig!



Kommentarer
Anja

Jag tyckte hon va söt ;* <33



Blogg: http://anjaakarlsson.blogg.se/
2011-09-18 @ 14:38:30
Anonym



2011-09-18 @ 14:38:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback