Insläpp

Dagens ''galoppträning'' gick bra :) Han skötte sig , men ibland kan det ju gå gasnka fort , hehe ^^
& Sen tycker jag att jag ska få ett litet + i kanten för att jag putsade , sadel , träns , stävlar och benskydd , så nu är alla grejorna skinande rena :) 
Insläppet gick jättebra :D
Självklart gick han ju fram till korna först , men dom är ju rädda för hästar , fick jag reda på så han fick D I S S E N ;)
Piet kom först fram (av hästarna) när han hade fattat att Ragge var i hans hage -.-' haha !
Och sen så blev det lite galopp och lite fart en stund men inget mer än så :)

Loppan var bortrest imorgon så det får bli en träning för Marie S i dressyr ;)
Och på torsdag blir det hoppning för mamma , inför tävligen på söndag :)
Snart ska jag tvätta mammas bil och va lite duktig ;))

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback