Tävlingen

Hejssan , jag har inte orkat blogga , men nu tar jag nya tag igen :)
Tävlingen gick bra men innan första hindret märkte jag att han inte riktigt var framme i sin taggade galopp så jag satt ner och tryckte på honom men inget hände sen hade ag precis ridit igenom starten och kom precis på att jag inte fick sitta ner och trycka på bakifrån så jag ställde mej upp . . . . . . . .
Då blev han lite förvirrad och fattade inte riktigt vad jag höll på med så vi kasade rakt in i första hindret :(
Ett litet missförstånd händer ju alla någon gång ;)
Resten av bana gick kanon :D
Jag kom iallafall 3:a . . . Från botten ;) hahah !
Idag är det hoppträning och gårdagen gick bra , han gick i form extremt lätt emot vad han brukar göra :))
Så han tyckte det var jobbigt och studsade lite men lite kul det oxå ;)
Nu ska jag leta efter bilder på mej och Raggisen , någon som vet ngn som har fotat ? :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback