Torestorp Kristvalla 27 Augusti

Tja , kära läsare !
Nu har vi haft en liten framiljedag , därav ingen boggning ;)
Tävlingsdagen började med en lite svår lastad ponny , men med lite krafft foder gick det ;)
Sen bar det iväg till tävlingen tog ungefär 30 minuter tror jag.
Väl inne på banan nollade vi i LD:n :))
Sen var det typ 1 timme emellan LD:n & LC:n så jag han bara äta en bulle :P
Sen gick vi banan , som var ganska lätt , lite kluriga svängar , men annars var den bra tycker jag , hyffsat lik LD:ns bana :)
Eftersom att det var två faser var det 8 språng i grunden och 4 i omhoppningen.
Sen var det bara för mej att sitta upp och Ragge var lika taggad som vanligt ;))
Jag var skit nervös innan LC:n startade men när jag taggade lite inne på banan så kändes det bättre :)
Jag nollade i grunden och kom då till omhoppningen , jag skulle bara ta det llika lugnt och sansat ( stavning ) som vanligt , men så blev det inte , haha ! Då jag gick i mål skrev jag typ BRAAAAAAAAAA , hehe ! Det bara blev så , sen sa domaren att jag just nu ledde i klassen :D & jag fällde en tår eller två  !
Sen red jag ju inte JÄTTE omhoppningssvängar så det blev två av typ 13 som kom med en bättre tid , men  3:a blev jag iallafall och är just nu , och kommer att vara länga ;) Världens lyckligaste ;) HAHAHHAHAH ! 
1 Lila/Vit clear round rosett och 1 Gul rosett & en placket & ett schampoo, veene varför jag valde det xD Fick typ panik xP Aja det var det som följde med hem :)
Grattis till Sophia Thorsell som kom 2:a med Norby Forever <3 :D
Dit kommer jag verkligen att åka fler gånger och rekommenderar tävlingsplatsen :)

Kommentarer
Lina jonsson

Sv: Nä det vet jag inte :D



Blogg: http://ryttareochhast.blogg.se/
2011-08-28 @ 19:39:00
Lina jonsson

Sv: varsågod, tack :)



kolla in http://carlssonpataket.blogg.se/ hon kan ha fottat dig !



Blogg: http://ryttareochhast.blogg.se/
2011-08-28 @ 19:44:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback