Olivia Kraft

Tjenamoss !!! :) Jag ska berätta lite om mej och vad jag kommer att skriva i bloggen... :P

Jag rider på Kalmar Häst Sport Klubb ute i Smedby. Jag går i en tgr och jag fokuserar framförallt på hoppningen.
När jag har elevensval i skolan rider jag på KBF inne i stan. På KHSK och KBF rider jag lektionshästar.
Just nu har jag en medryttar ponny som jag rider när jag vill, han heter Quintus och är en maxad c-ponnny, dock inte han på headern...
Sommaren 2010 tränade jag och Frida för Loppan inför Division 2 i hoppning.
Jag hade en B-ponny vid namn Carisma och Frida red en C-ponny som heter Sullan.
Ungefär 1 månad innnan Div.2 skulle dra igång så hoppade jag och Frida våran första lokala tävling. Den hölls på klubben och jag kom 4 i 2 faser :)  ( LD&LC ) jag hoppade två gånger ;)
Sen bar det av till första tävlingen i Div.2 den hölls på Öland och det gick bra för oss båda :)
Andra tävlingen gick i Eriksmåla då vi hoppade utomhus i spöregn :P
Sista tävlingen innan finalen i Vetlanda blev Carisma halt :(
Andra laget från våran klubb gick vidare och slutade som 5:a tror jag ;)
Sen blev jag för gammal och för lång för att rida/tävla Carisma och Frida växte ut Sullan.

Jag har tävlat mkt klubbhoppningar med b.l.a DD & Carisma & Macken :)
I Hööks-cup så var det både Dressyr och Hoppning och jag kom 2:a på Macken :D

Just nu rider jag Quintus och jag älskar honom :D

Det var lite om mej det ....





Vad kommer jag då skriva om i bloggen ?
Lite gott och blandat ...
Outfits
Träning
Tävling
Framgång
Motgång
Hiss
Diss
Pyssel i stallet
Horse Show
+ Att jag är hästfotograf, de 2 bilderna på Frida på headern har jag tagit :)
Med Mera




Här kommer lite smakprov ;)












Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback