Quintus 24 Februari

Hej .
Meningen med dagens ridning var att ''luffsa'' lite lite i padocken... Så jag hade bara på mej mjukisbyxor och med mej ett par termobyxor. + Att jag hade mina ''stallkängor''.
Självklart skulle Thea till ridhuset, så jag passade på att följa med :)
När vi gick dit så var det inte lika halt som igår, men han halkade ändå några få gånger.
När vi väl kom fram ville han inte stå stilla medans jag tog av skrittäcket, så det tog mej lite tid att få av det.
Men när jag satt upp så jobbade jag honom, och han var jätteduktig :P
Även när jag skulle fatta galopp gav han bjudning.
I galoppen var han extra duktig för att när jag skulle korta honom , vilket var ganska rejält så lyssnade han och gick samtidigt jätte fint i rätt form :D + Att imorgon ska han verkas i hovarna  :D

För Thea och Celine gick det ganska bra ;)
Celine försökte bocka ganska ofta och det såg skiit kul ut :)

Sen när vi kom hem till stallet så pysslade jag med honom, han älskade rykt stenen.
Solklart följde kameran med ;)
Så här kommer lite bilder ...

 ♥ Älskar dej ♥





 Celine ;)





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback