Sista bloggdagen på denna vecka !

Godmorgon AlleSammans ;)
Nu är det bara 1 timme kvar innan vi ska åka , så uppdateringen kommer inte att vara på topp.
Snart har jag packat klart men jag kan nästan svära på att när vi kommer fram till hotellet, så har jag glömt ngt.
Vi kommer typ att komma fram vid 3/4 tiden tror jag och Viktoria åker ända från Norge i Trysil så hon är i Göteborg efter 7 ikväll.
Pappa sa att det fanns en bubbelpool på hotellet så självklart åker min bikini med :D
Jag vet inte vad jag ska ha för skor på mej... Antingen Converse eller mina Adidas .

Fortfarande kallt ute men det skulle vara varmare i Gbg :)


Jag hittade inga foton på mina Adidas men skit samma :P

 Slänger in en liten bild . . .



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback