Dagens hoppträning , Division 2 , schabrak , ååå !

Hemma från en cykel tur till affären för lite godis köp med pappa.
Till rubriken.
Dagens hoppträning gick bra , vi hoppade 80 - 90 alltså , mitt och Raggis första 90 hinder tillsammans :D
Det gick jätte bra och vi hoppade serier kombinationer och linjer :)
Filmer kommer '')

Kollade med Loppan idag om jag skulle vara med i Divison 2 och det ska jag :'DDDDD <3333333
Första lokala tävlingen är den 5 augusti ( inte DIV.2 )
Tror det blir LD & LC ^^

Scabrak då :
Jag vill ha ett marinblått schabrak med en matchande huva.
Vi som ska vara med i DIV.2 har funderat på att köpa likadana mariblåa schabrak och brodera Kalmar HSK och våra namn på dom :)
Om vi inte gör det så står det mellan dessa två !
Shabrak: Showmaster 179 kr
Huva: Showmaster 99 kr
Kostand totalt: 278 kr
Shabrak: Showmaster 229 kr
Huva: Showmaster 119 kr
Kostnad totalt: 358 kr
Alltså är alternativ 1 billigare och som jag just nu har fastnat för , men man kan ju alltid ändra sig , vilket och alternativen tycker ni ?
Behöver eran hjälp :)
Det alternativet jag köper , med hjälp av era kommentarer, kommer jag att ha till min marinblå Victor Hugo kavaj ^^)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback