Det var länge sedan ;)

Nu är vi tillbaka på bloggen igen men tyvärr inte lika mycket som förr eftersom att tävlings säsongen och trimmningen i stallet börjar nu men vi försöker så gott vi kan ;). Jag har i alla fall bollar min första 80 runda med Raggsockan :') Och nu som sagt börjar ju tävlingssäsongen igen och det gillar vi :). Just nu bloggar jag från pappas Iphone för att jag glömde mitt USB internet hemma hos mamma xD Mamma har filmat med min kamera 1 dag under ridlägrets gång och dom blev bra tycker jag :D Sista dagen på ridlägret knoppades alla ponnyerna som skulle var med och hoppa :) Jag belv faktiskt hyffsat nöjd med mina , det var ju trotsallt första gången :) Snart ska jag cykla hem till mamma och hämta mitt internet , så mer blogg blir det och med filmer hoppas jag :D /// Olivia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback