Guttenmorgen !

Stavas det så egentligen ? hihi ^^

Har ni hört den där hemska grejen i Oslo igår ? :O
Asså helt sjuukt , det var typ en bomb som smällde i centrala Oslo igår vid ?14.20? 
Tror det var regerings huset som exploderade eller nått sånt.
7 personer döda och minst 15 personer skadades allvarligt . . .
Polisen trodde att det fanns fler bomber och uppmanade alla personer i området att gå hem omedelbart.
Asså sånt där fattar inte jag , dom ber folket omkring gå hem , men tänkt om det exploderar i närheten av någons hem ? Då är det ju bättre att man evakuerar typ hela Oslo eller något sådant , tycker jag iallafall ;)
Det var även ett ungdomsläger på någon ö som börjar på U... där det befann sig ?200? ungdomar med tält och allt.
Det var en utklädd man , han var utklädd till polis , som började skuta vilt omkring sig , om jag inte minns helt fel var det 10 döda , tror jag ;)
Mannen är troligtvis indentifierad.
Nu är Oslo utpekat på terrorattack kartan...

Vi sörjer för dom som har dött i denna tragiska ''terrorattack'' i Oslo 22 Juli 2011
FEEEEEEEEET DDDDD IIIII SSSSS FÅR DENNA ELAKA MANNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Iallafall nu ska jag ner och äta frukost ,  en eller kanske två outfits kommer upp under dagen :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback