Säkerhetsväst

HejsanHoppsan !
Hemma för väääldigt länge sedan men har inte orkat blogga riktigt eftersom att det var riktigt hett ute när vi red trots att det var lite halv mulet.
Rasmus har bråkat med mig lite idag :/ Jag fick göra stopptygeln och styra in honom mot staketet två gånger för att han tyckte att det var jobbigt med gummibandet , men det går ju inte alltid bra , eller hur ?
Han studsade även ganska kraftigt i galoppfattningarna i vänster varvet ,  men han frustade och slemmade i munnen , så en sak är säker . . .  Jag är iallafall inte hård i handen :)

Jag ska beställa en ny säkerhetsväst , klicka på bilden för att komma till den :)
säkerhtsväst
Märket är Riders Company , själv hade jag den som min första egna säkerhetsväst för cirka 2-3 år sedan ;)

Sedan nu under kvällen har jag fördrivit min tid till att kolla på Falsterbo Horse Show på TV:n :))

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback