Filmer - Astor & Jag - Rasmus & Jag - Rasmus och Nelly

Jag & Astor :) Hösten 2010 i regnet ;)  Kommer lite nära på sista hindret !

Jag & Rasmus - jag sitter lite HEJCON BEJCON menmen andra gången jag red honom :)
Asså vi små skuttar lite bara !
Filmerna kommer ej iordning , jag måste verkligen bli bättre på det ;)

Hunden som låter är Toffy - snarkis enligt mig ;)

Här i nästa film springer han ut lite ur första galoppen eftersom att jag glömde skänkeln ;) Hihi !
Mina skänklar och min sits är typ katastrof och armarna med ;)

Här har vi Nelly och Rasmus - Hans nuvarande ryttare :)
Asså de kommer lite nära på oxern , men sånt händer ju :P

Snart kommer det en ny kategori , kan ni gissa vad den ska heta ? :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback