Hemfärd

Hejsan ! Sitter nu påväg hem på tåget. Idag på morgonen väckte Nellys mamma hos vid 8 , men vi somnade om båda två och vaknade inte förräns halv nio ;) Men sedan åt vi frukost och klädde på oss sen skjutsade Nellys mamma hos till stallet. Där gjorde vi iordning Rasmus och gick ut till padocken. Nelly red han först och visade och hoppade lite :) Sen satt jag upp och hoppade lite , allt gick jättebra :)) Efter det satt Nelly upp igen och hoppade typ 90 och sen skrittade vi av honom. Idag var han ännu stadigare i formen än igår så det går bara framåt :D Nellys hund getter Toffy och är en sån där liten gullig mopps med ihop tryckt nos så den snarkar när den andas , jag lovar man kan inte låta bli att skratta ;) Nästa söndag kommer Nelly och hennes familj till Kalmar och ska kolla när jag rider och hon ska även rida själv :) PS Jag är hemma ikväll ungefär vid 9 tiden och min dator är hos mamma så nästa blogg blir nog imorgon kväll eller på söndag eftersom jag ska till Barkestorp imorgon och fixa och dona men ha det göttigt !:-* OLIVIA

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback