Hemma

TjenareTjenare !
Hemkommen efter en resa på ca 9 timmar , pusst !
Vi har åkt bil från Östhammar till Uppsala sedan tåget från Uppsala C-Stockholm.
I Stockholm åt vi på Burger King och åkte sedan vidare till Linköping C :)
Där gick vi in till stan och drack massa läsk och öl för pappsen ;)
Efter en och en halv timmes väntan åkte vi sedan nästa tåg till Kalmar C,som var första klass enligt mig ;) Haha !
Och nu sitter jag här på pappas dtor och skriver allt det dära ovanför !
Längtar & Längtar & Längtar tills Rasmus kommer :D <3
Men nu håller jag på att ladda upp en massa filmer som kommer snart , lite från södraridningen hösten 2010 och filmer från idag och även ett par på Nelly när hon rider honom :)
Filmerna från idag är två när jag hoppar ett litet kryss och en bara på framridningen.
Pappas mobil dampade lite så att han fick inte med oxern eller räcket !
Observera ! Jag sitter lite hejcon bacon på filmerna eftersom jag var ganska nervös , men det kommer att bli bättre efterhand :)
Ignorera mitt face , tack !







Sötnosen <3


Kommentarer
Madde L

:) vad sööt han är:)



Blogg: http://mawwan.bloggplatsen.se
2011-06-03 @ 23:32:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback