HOME . . . . . .

Tjenare !
Nu kan jag äntligen sova lugnt eftersom Rasmus är här :'D
Först när han kom hyperventilerade jag , full av förväntan !
Sedan öppnade ''Lalle''=chauffören lemmen och där stod han , hel och fin :)
Rasmus gnäggade lite och lunkade sedan ut. Då tog jag imot honom och sa tack till ''Lalle'' och pappa gav honom pengarna och sedan körde ''Lalle'' till nästa ställe.
Rasmus och jag gick en sväng sedan kände vi igenom honom . . . . . . . . . kanon fiin och inte en enda repa ;) hihi !
Sen höll Ewa i honom och jag borstade av honom , medans han betade.
Så nu står han där i stallet , ett smakprov , visst e han urgullig ?! :D <333

Kommentarer
Madde L

ja guud vad han är sööt olivia:DDD



Blogg: http://mawwan.bloggplatsen.se
2011-06-07 @ 21:57:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback