Hoppträning med Rasmus ♥♥♥ IGEN :D

Idag har jag och Rasmus haft en hoppträning för mamma :)
Vi hoppade runt 70-85 och det gick super :D
Vi hoppade parallell oxer och kombination och studs och såklar räcken :) Det duggade lte under passet men på vägen hem spöregnade det :O Vi blev totalt sjöblöta ;)

Igår var meningen med dagen att jag skulle ha lite frihetsdressyr , det hade jag men sen skrittade vi ner till galoppbanan barbacka i fleecebyxor och mjukiströja ^^ Skönt , men tyvärr blir byxorna stallbyxor frånochmednu eftersom att de var vita :P Väl framme på galoppbanan travade jag lite lugnt och kände sedan för en galopp , gick bra , men han ville dock inte stanna ;) hahaha !

Nu är det sommarlov och bara slapphet som gäller , och snart Cypern :) Men jag vill inte lämna Rasmus :(
Checka in denna hetheta ring , måste bara ha asså :))
Ring Svart Silver i gruppen REA hos Style by Tyra AB (AN16r)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback