Saknar min bästis♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Tjenare !
Ni undrar säkert varför jag är hemma så tidigt x)
Jo ni , det är för att jag slapp spanskan eftersom det var fotboll och igår när vi åkte efter båten på madrassen så fick jag jätteont i ryggen :( Men jag hoppas att jag kan rida ;) hihi !
Men nu då är jag hemma och svalkar mig med en  Schweppes Citrus läsk ^^ Den är faktiskt jättegod :))
Snart ska jag äta och sedan runt halv fyra hämtar pappa mig och så drar vi ut till stallet :D Han kommer runt 17:00
Kameran följer solklart med , haha fattar ni , SOLKLART !!! HAHHAHHAHAHA! ←←←←←←←←Det är min humor ;)
Saknar Fridis så himla himla mycket :') ♥
Asså hon är ju i Greklad och bloggade ju på en Grekisk dator med engelskt tangentbord och har då därför inga svenska ÅÄÖ :P
& Nu som avslutning är det faktiskt bara 2 timmar & 23 minuter tills Rasmus kommer :D ♥
KOLLA LÄNGST NER I MENYN PÅ BLOGGEN :D ÖVERRASKNING VÄNTAR PÅ JUST DIG ;)))

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback