Som en dans . . . .

Tjingeling !
Dagen gick bra förutom att Daisy hade tappat en sko och det blev bara skritt i skogen , så nästa gång Annie och jag ridet tillsammans är inte förräns på onsdag :( Menmen Rasmus skulle busa lite och därför små stegrade han lite och luft hoppade , med gummibandet , hur lyckas ha ? :P
Men väl i Ingelstorp padock gick det som en dans :D
Han gick i rätt form helaHELA tiden :'D Både i galopp trav  och skritt + utan gummiband ett tag :)
Jag borde nog rida ut mycketmycket mer än vad jag gör idag :)
Jag och Annie har planerat lite:
Onsdag:Rida i skogen , hitta nya väga
Torsdag:Rida en långrunda , med massäck
Fredag:Hitta hinder
Lördag:Små skutta lite
Söndag:Ridpass i padocken
Och vet ni ?
Imorgon ska Annie fota mig när jag rider och på den lilla tävlingen på Tisdag oxå ^^ <3 TACK <333

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback