Dålig uppdatering

Thjollahopp alla glada !
Vaknade vid halv tolv , alltså sommartiden ;)
Skulle sätta mej vid datorn men då hade jag glömt den hos mamma x) Så Jag dök in i duschen istället .
Sen år jag frukost och gick bort till mamma sen var jag väl där tills halv tre , sen cyklade jag hem med datorn.
Gjorde mej iordning sen skulle vi på ''middag'' muuumms .
Tror jag var där ungefär två timmar och nu sitter jag här.

Igår innan jag åkte till Hannis så köpte jag en brun creme av ''maybelline new york'' typ något med mineraler i som skulle vara bra , sägs det .
Hanna och jag fotade lite och bilder kommer längre ner i inlägget.

Jag funderat på om att ha en bloggtävling , men ni får kommentera och skriva vad ni skulle vilja tävla om :)



Fotograf [ME]


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback