Eric Saade

Vinnaren av melodifestivalen 2011 är ERIC SAADE !

Snyggingen vann till slut ;)
Låten & så var väl bra men det där med glasburen, många säger att det kostade typ 250 000 kr !!! :O
Bra att just han vann , men jag tror inte att han har jätte stor chans i Euro Vision Song Contest (stavning)
Men kanske , kanske inte ;P
När han sjöng den första gången i Globen så fick jag en LITEN känsla av att han var '' ond'' ?! HAHA , jag vet inte varför jag fick just den känslan.
Fast jag gillade ju självklart The Moniker :D Jätte skojjug låt ;)
Hon som pratde med Eric i eftersnacket såg väldigt rolig ut :P HIHI !!!
Snart måste jag sova , för att jag ska upp tidigt till Quintus imorgon :))


STORT GRATTIS ! (y)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback