Friiida och hennes häst dag:)

Heej! Idag har man ridigt Elvis gick super men glömmer alltid att ta ett kort :( Jaja, Idag red man den fina Freja Och Cissi:) Jah Elvis gick i en jätte fin form:) Vi skrittade,travade och tog två korta galopper :) För jag ska inte galoppera honom så mycket eftresom han är en ungponny:) Sedan så dampade jag och freja lite,hihi<3
Igår hoppade man för Loppan gick super duper:) Eller inte så eftersom hon inte löd mig så bra i slutet x)) Men annars var hon super duper duktig:)<3 Jaha i dag cyklade jag och Anja till skolan :)) Lite jobbigt med ena benet,för att jag fick kramp :)) Men jag tyckte att det var bra:)
Imon ska man rida den fina Monty pojken :)(L)(L) Men nu har jag inget att skriva om!
Kramar:

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback