Godmorgon !

Tjenamoss ! :)
Vaknade vid 7 fast vi har en liten sovmorgon idag men så blev det inte :P
Härligt väder idag IGEN !!!!! :D

Igår red jag Quintus och det blev faktiskt padocken ! :O det var jättebra underlag så vi körde lite bommar.
Han skötte sig jättebra .

Skolan börjar kvart i nio och då ska vi ha idrotts teori BLÄÄ !
Men sen har vi svenska och sen lunch (:
Klockan 12 ska vi va i Ishallen och vara där till klockan 2 =)
Peter en gympa lärare på skolan sa att dom som kan åka skridskor/gått i kontsåkning, ska lära vissa bra åktekniker , 1 av dom är JAG ! 

Viktoria tog med sig varm chocklad och jag tog med bullar och kakor MUMMS . . . 

Jag har ingen mer aning om vad jag ska skriva om men till frukost åt jag en macka och några mariekex , jag vet helt onödigt att veta men jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska skriva om ;) 
 
Nu ska jag sminka mej & göra mej iordning (: 
I eftermiddag blir det Quintus :D

 
Föresten vad tycks om vår nya header ? :))


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback