Hemma igen :)

Hejj ! :)
Nu är jag tillbaka men jag orkade tyvär inte blogga igår ...
Igår red jag Quintus och det gick kanon =)
Han var lite piggare och starkare eftersom han är ny skodd  :P
Idag red jag DD på dagens hopplektion och han är ju ridskoleponny och väldigt stel men rolig att hoppa :)
Det gick jätte bra och vi hoppade ungefär som ett kryss . . .

GBG HS var jättekul och jag köpte ganska mkt mer än vad jag räknade med ;) 
Allt gick kanon men på söndagen rev Roffe och gick därför inte vidare till om hoppningen i världscupen :(
Peder gick omkull på sista hindret i omhoppningen, både han och hästen klarade sej finfint :)
Angelica Augotsson vann världscupen :D
Hon är bara 23 år och jätte duktig . Hon var så glad att hon grät . . .

Sen hade vi en till svenska som vann och hon heter Amanda Landeblad .

När Roffe vann sin 13 bil så körde han jättefort, och jag och Viktoria hörde gubben som åkte med prata i telefon sen
- Jag trodde inte att han skulle gasa så mkt , sa han och lät skräcksalgen  ;)
Vi höll på att skratta ihjäl oss .

Men här i alla fall kommer massa bilder , Fotograf [JAG] förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd . . .
Bilder på shoppingen kommer under veckan (:
Jag är väldigt lat av mej just nu så därför kommer inte bilderna i ordning :(


NGNs huve var i vägen , pallade inte att redigera ;) Kan komma lite huven på ngr biler ;) Sorry ....


































 Roffe

 Roffe

 Roffe

 Roffe





Mer bilder kommer varje gånga jag hinner =)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback