Hoppträning med Quintus ♥

Tjollahopp !
Nu har jag varit hemma en stund och tidigare idag har jag varit på hoppträning som Pia hade :D
Det gick jätte bra och han skötte sej kanon :)
Vi hoppade en bana som såg ut så här =)

En gång stannade han på  muren (typ första gången han hoppade en sådan) och hoppade sedan stillastående :O Men jag satt kvar ;)
Han svansade ganska mycket eftersom jag hade ganska bra tryck i skänkeln .
Det var inte så högt men ca 65-80 tror jag :)  
Men här kommer ngr bilder :D (kolla inte på mitt ansikte) :P
Och han var jätte högt över i kombinationen ;) vet inte varför (a) (L) 
 























Imorgpn blir det Ebba & rida hennes , maxade c-ponny Sebban <3 :)
Och körnigen till växjö blir ändrad till måndag :DDD <333
Puss på världens bästa Quintus ♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback