Om det inte snöar, regnar det ;)

Tjenamoss :)
Idag har vi haft massage på KBF & jag hade Bambi :P
Sen tog jag bussen till stallet och pysslade med Quintus (:
Jag försökte göra en hingstfläta men ni kan ju gissa hur det gick ;)
Efter mina tappra försök gjorde jag istället en inbakad fläta i pannluggen & gick sedan ut till padocken .
Det blåste jätte mycket hela tiden :O Efter första galoppen började det dugga och efter ca 15 minuter började det att spöregna, men jag var ändå färdig riden för dagen :))
Han skötte sig jättebra fast att det var lite jobbigt med alla vindar & regnet .

När pappa kom & hämtade mej åkte vi till farmor och åt mat .  
Jätte gottt =)
Sen fick vi bullar med oss hem & ett kuvert som jag får öppna på lördag efetrsom att jag har namsdag :D 

På lördag ( ännu en gång ) är försgta hoppträningen med honom :D LÄÄNGAR SÅ JAG DÖÖR !!
Nu ska jag kolla lite på film (a) 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback