Quintus 15 Mars

Idag hade vi ju studiedag :P Guutt =)
Jag har mockat extra extra noga och borstat honom extra extra noga ;) Som vanligt glömde vi att . . .
FOTA :( Men fota ska vi göra på klubbhoppningen på lördag :D
Väl framme på lektionen var han inte alls uppspelt, han skötte sej kanon hela lektionen förutom att han svansade lite :)
Hoppningen gick han jättefint i han snuddade inte äns vid en enda bom :D
Jag är jätte , jätte nöjd med dagens lektion och hoppas att jag hinner ta med honom nästa gång oxå (:

Hans ägare har inte hört av sej nu så jag HOPPAS verkligen att han får stanna :D
Nyss kollade jag på ''Halv åtta hos mej '' ^^
När jag stod i duschen kom jag på att jag hade glömt min hjälm & väst i stallet !!!! :O
Så imorgon på KBF får jag låna en väst :( och ta min gamla sammetts ridhjälm :''( Lite liten ;)

Imrgon ska jag rida barbacka :)



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback