Quintus 16 Mars (igår)

Hej :)
Jag orkade inte blogga igår ;)
Jag och Quintus tog en tur i padocken :)
Han skötte sig jättebra och han lydde väldigt mkt när jag jobbade honom , förutom när jag skulle träna han på galoppfattningar i vänster varvet från halt och han bockade lite ;)
Sen kom det en cyklist i full räser fart och Quintus tvärstannade såklart och backade som om han var jagad :P
Men det gick bra , imorse har Quintus ägares syster ring , och hon sa att hon skulle ta hem honom idag !!!! :(
Jag fattar inte rent utsagt vad de där människorna tänker med :O
på lördag är första tävlingen  LD :)
Men inte så högt första gången ;)
Sen på söndag ska vi skjutsa hem honom , jag vet inte om jag rider en sista gång innan !
Men ebba frågade om jag ville rida ut med henne så jag kunde rida hennes en ponny/c-ponny , och hon ska rida sin D-ponny :D 

Tidigare idag har jag varit hor frissan CHIC :D Rekommenderas verkligen frisören Cicci ! :D

Aja Kramisar ♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback