Shopaholic

Nu har jag pluggat lite till matteprovet på fredag.
Mamma och jag skulle äta sjömannsbiff. Men det blev såklart ändrat ;)
Först hade vi ingen potatis hemma men sen hittade vi det , men då ville vi hellre ha pyttipanna.


Vi shoppade på modehuset vid IKEA . Jag tycker att det är bättre där , för att det finns med ''MODE'' saker där , HAHA !
Jag köpte lite grejer på Cubus och på H&M .
Just nu kollar jag på ''Pranked'' på MTV :) Skojj .
Snart ska jag läsa och sedan sova , för jag är fortfarande riktigt trött från att vi lämnade Quintus .

Jacka Cubus ' Turkosa Jeans Cubus ' ´´Vanliga´´ Jenas Cubus ' Strumpor H&M ' Kofta H&M '

Och sen ett par Chinos som jag tyvärr inte har på bild :P


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback