Våffeldagen - mummsfillibabba

Tjillevippen!
Nu kollar jag en massa bloggar och gör en utfit samtidigt.
Idag är det våffeldagen :) I skolan sa vår lärare , Madde att ''tranan'' var natten till idag :O Det visste inte jag x)
Men iallafall sista lektionen gjorde vi våfflor, den första blev kass men resten blev väl okej ;)

Jag tränar ju inte lika mycket ridning just nu för att jag letar låneponny :D
Jag vill ha en ponny som är pigg och har bjudning men dock inte för stark.
Jag vill kunna tävla i hoppning och åka på träning då och då men ponnyn. Just nu tävlar jag LD / LC och eventuellt senare LB.
Helst nära eller maxad C-ponny :)
OCH HELST INTE ÖVER 17 ÅR !!!
Så om det är någon som har/vet en ponny som ägaren vill låna ut sin C-ponny så är det bara att kommentera :)









Kommentarer
Wilma

Fin blogg du har!! + JÄTTE fina bilder på dig och Quintus :) Du är ju super duktig!!



2011-03-25 @ 18:11:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback