Wednesday

Idag har vi bara haft 2 lektioner .
Vid 12 tiden åkte vi buss till KBF och sen gick vi genom skogen och till stallet . Sen så hade vi en ''samling'' och lite genomgång inför dagens teori. Vi skulle rycka lite manar, klippa hovskägget och öronen. Sen gick vi till våra pollar , jag fick Astor :) Hans man var jättetjock . Men han är ju bara trots allt 9  år .
Vickan var sjuk idag :( 39 graders feber och hosta och på köpet var hon så hes att hon nästan inte kunde prata.
Sen vid 14 tog jag bussen till skolan och cyklade hem.

Nu kollar jag på Top Model .
Snart ska jag äta och plugga lite.
Vid 4 kommer mamma hem och då ska vi åka till Hansa City och kolla vår jacka .


Puss och kram skumbanan ♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback