Arnold Assarsson

HejssanSvejssan !
Hemma från stallet och det har varit bättre än bäst :)
Hästen hette Contant Q och är en hingst , han är 6 år.
Till och börja med , red i trav och galopp medans han pratade i micken och berättade vad han gjorde och sånt.
Sen hoppade han lite smått och visade hur man gör för att korta galoppsprången så mycket som det bara går på enklaste sätt mellan olika typer av hinder :)
I slutet tror jag att han var typ uppe i 140 - 150 cm !!!
Hästen hoppade som ingenting , väldigt fin förresten :)
Sen red Divison 2 laget HÄST för honom och alla var super duktiga :) !
Jag har hittat min förebild på klubben , Lisa Sundquist & Alfons !
Så himla himla HIMLA fina !
Nä nu måste jag sluta babbla och snart kommer RASMUS !!!!!!!!!!!!!
Fotade även , men de blev dock lite suddiga i början eftersom att jag hade glömt att ställa in den på ''sport'' ;)
Bilderna kommer i nästa inlägg !

Kommentarer
stina jc

men asso, viktoria kunde jue oxå hjälpa mig, o det kanske skulle bli lite lättare så kan jag va me så slipper ni ;)) (om det är okej för er :)))



Blogg: http://daaaisyyy.blogg.se/
2011-05-29 @ 20:05:20
stina jc

men asso, viktoria kunde jue oxå hjälpa mig, o det kanske skulle bli lite lättare så kan jag va me ;) så slipper ni fixxa me allt.. ;) (om det är okej för er :)))



Blogg: http://daaaisyyy.blogg.se/
2011-05-29 @ 20:08:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback