b l o g g t o r k a

Hej ! Jag har haft en väldigt massa bloggtorka , men asså har haft fullt up !

Men nu så , är jag tillbaka eftersom ni INTE kommenterar särskilt mkt får jag väl ändån lägga upp bildbomben på Frida & Elvis .
Igår som sagt var det fullt ös :D Var där med Moa :D


På tal om ingenting , min katt snarkar ! :O
Tro't eller ej men hon gör det !
Det låter inte som en människa utan det tjuter ! :P HAHA!


Haha vet inte varför (det ovanför) !
Nä men imorse vaknade jag vid halv tolv x) Himla skönt sista påsklovsdagen :((
Men snart är det sommarlov , ännu bättre.
I  nästa inlägg kommer bilbomben som Frida får stå för :)
Bild på kissemissen som är sommarklippt.
-Okej , jag vet vad ni tänker!
''En katt som är såkallad ''sommarklippt'' Nä det går ju inte !
- Jodå , hon är norsk skogkatt och blir helt kokhet på somrarna så vi måste annars dör hon typ av värme ;)
DÄR FICK NI SVARET ! =)


Gulle :-*


Kommentarer
Wilma

Ni har en super fin blogg! Läser den varje dag. Ni har väldigt fina bilder m.m !



Blogg: http://Chevaux.devote.se
2011-05-01 @ 18:59:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback