En Relation Till Ett Djur

En relation till ett djur , det är helt fantastiskt !
Till exempel jag & Majssan <3
Maja har jag haft sedan 8 år tillbaka.
Vi har bråkat lite ibland och vi har haft helt underbara stunder tillsammans.
En katt lever cirka 20 - 30 år och 8 år har redan gått.
Jag älskar henne så mycket att det inte ens går att beskriva , skulle hon dö , så skulle jag dö oxå !
Vilket inte kommer att hända (att hon dör) eftersom att hon har en otroligt stark glöd inom sig <3
En katt har 9 liv brukar man säga och Maja har blivit på körd en gång och typ inget mer !
Och jag har lärt henne att OST det är gott och när man säger sitt eller hoppa så gör hon det , men bara om man håller fram osten , tjockisen ;)
Älskar dej ♥ Du är bäst !


 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback