Goodmorning ! & Mors Dag

Nu har jag vaknat ! 
Pigg som en mört iallafall och längtar till dagen ;)
Vad tycker ni om bilderna från igår ? Kommentera vettja !
Själv är jag jättenöjd & dom kunde inte bli bättre tycker jag , hoppas att i tycker detsamma :)

Idag är det ju även Mors Dag för er som inte visste !
Vet inte riktigt vad jag ska köpa men bild kommer i eftermiddag :)

Idag blir det att leta solglasögon till Cypern & köpa något till mammsen.

På Måndag (imorgon) ska mamma och jag åka ut till barkestorp och fixa lite grejer :)
Sen blir det plugga till SO-provet på torsdagen , kommer väl att gå bra hoppas jag :)
Nä nu måste jag äta , ha det gött underdagen !
Haha ! Bild sen jag och Aimee hade lite kuligt :)
Ignorera mitt face och mina ben tack ! ;)

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback