Home

Äntligen hemma !

Precis kommit hem från en lååååång skoldag .
Vi började med :

Gympa
Svenska
LUNCH
Spanska
No
Musik

Just nu sitter jag och dricker Oboy :) MUUUUMS !
Snart ska jag redigera bilder från igår , är ni sugna på att se ? :) släng in en kommentar vettja !
& I nästa inlägg under kategorin ''Foto/Video'' kommer bilderna på Gabbi & Qrt vilket får bli ikväll .


Vet ni? Vet ni? Vet ni? Vet ni? 
Jag har lärt mej hur man tar en skärmdump :D
Haha .... jag är lite efter men bättre sent än aldrig :)
Kanske kommer ganska många nu i börjar .
Om ni vill att jag visar lite mer om vart jag redigerar mina bilder & så vidare . . . . .
Aja nu måste jag skynda mej med redigeraingen och bilderna på Gabbi för min dator är himla seg på att ladda upp bilder ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback