Kaos !

TjenaTjena !
Sitter här och tjockar mej med kladdkaka ^^
Dagen har varit fullkomligt KAOS !
Det började med gympa , våran lärare hade inte förklarat tillräckligt tydligt att vi skulle ut och jogga , men ändån hade typ 25 % av klassen ''glömt'' utekläder , så vi fick ha innebandy.
Sen fick vi sluta tidigare och stressa genom omklädningsrummet för att läraren ville inte lämna oss ensamma.
Efter det cyklade vi till skolan och vi satt och babblade i ungefär en halvtimme. Då var det svenska och Adam satt och fjantade sej totalt och jag kunde självklart inte låta bli att garva sönder x)
Vi slutade vid typ 11 och då var det Lunch.
Rasten gick alldeles för fort och det var dags för spanska. Det var väl lite kaotiskt men Ebba och jag satt och flummade vid ett spel eftersom hon hade fått hjärnsläpp ;)
När spanskan var slut hade vi 10 minuters rast och sedan började matten. Vi hade våran mentor istället för den riktiga matteläraren som var någon annanstans :P
Eric , jag , Erik & Viktoria satt och babblade lite om magrutor. Eric och jag tjaffasade ganska rejält om att han trodde att man fick magrutor om man är smal och att ALLA har det förutom att det inte syns för att man inte är jättesmal eller nåt, medans jag trodde att man fick magrutor genom att träna.
Sak samma sa jag men Eric däremot vägrade att ge sig !
Tack gode gud blev det rast för jag orkade inte att tjaffsa mer.
Under rasten kollade jag igenom mina musikpapper och gick sedan ner till källaren , där musiken ligger.
Vi har musik & slöjd i halvklass och då sa våran slöjdlärare till mej och Viktoria att vi fick jobba på min ''låda''
om vi inte släppte in någon annan , och det gick vi med på.
Vi målade lådan i lila och vi flummade väldigt mycket , typ att flaskan hade fått diarée eller nåt sånt ;) Haha ! :)
Klockan 20 i 3 började musiken och vi skulle ha prov. Själv tyckte jag att det gick bra :))

Japp , det var min kaotiska dag det !
Hoppas inte ni har haft det likadant ;) ?!
Ps. Som ni förstår har jag försökt sammanfatta dagen en lång stund , men det blev inte så lite text :P Det är därför jag uppdaterade lite sent .

 

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback