KBF

Hejssanhoppsan !
Nu har jag kommit hem från KBF och idag har jag faktiskt cyklat ! STOLT ;) Hihihihihi ! :P
Har inte så mycket att skriva eftersom vi hade teori om hästens gångarter och såg på en liten film :)
Jag filmade även Viktoria , Anna , Sofia & Carro :)
Jag fick med alla på den lägsta höjden , mellersta höjden fick jag med Anna eftersom det vara bara hon som hoppade det mellersta & sedan det högsta fick jag inte med någon för att min mobil dampade :(
Men så kan det gå !
Nu måste jag plgga eftersom att provet är imorgon ! :)
Håll nu tummarna ! :D
Ha det bra så länge filmerna kommer kanske ikväll om jag hinner eller imorgon ! :)

Favorit i repris , saknar , saknar , SAKNAR !!! <333 :'D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback