lördag...

tyvärr har jag inte kunnat vara inne och bloggat så mycket eftersom jag inte har någon data ochy haft mycket med hästar och läxor ;( vet att det är lite sorgligt men så kan det gå om inte haspen är på xD aja imon går jorden under tydligen men tror inte på det! Eller vad tror ni ? :O Är juh bara en gammal gubbe som låsas läsa det i biblen. Om det inte har hänt något så skrattar jag för att han har så fett mycket fel xd känner mig dum men ändån :OO  Tro att jorden ska gå under? Han borde gå till ett behandlingsavdelning.Om jorden går under så är det jag som har så fett fel xd hihi, vet inte varför jag skriver om det men mina sista timmar blir i stallet om det skulle vara så  och det är jag glad för eller jag vill inte lämna min lilla gullis Zorro ♥ och familjen. men nu ska jag göra något annat så hejdå allihopa ha det gött ♥ Kommentera gärna om ni tror eller inte tror på att jorden ska gå under tack!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback