sent , jag vet !

TjabaTjenaHallå !
Kom precis hem från Hemtex & Jysk !
Var där med mamma och vi handlade en filt till uteplatsen och vi skulle egentligen handlat en massa kuddar och sånt , men så blev det inte :) Orkade ändån inte ;)
Gårdagen gick bra som funtktionär och antingen klubbens  lag 1 eller två (kommer inte ihåg) slutade som 2:a GRATTIS !!! :D Jättekul :))
När tävlingen var slut gick Frida och jag till hagen och hämtade Trippen  , tog ungefär 20 minuter för att hon sprang iväg men resten gick kanon :)
I slutet av ridpasset gick vi ner till galoppbanan och hon tog ett par varv.
Sen åkte vi hem till Frida och lekte häst med hennes granne och grannens kompis :P

Nä nu måste jag gå för mamma och jag är ensamma hemma idag så det blir mys med spagetti & köttfärsås och sedan jordgubbar med vit choklad & kokos , men på bilden är det ljus choklad.
                                                                       MUUMS (:
                               
                                Obs ! Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback