Shopping - Igen

Hejssan !
Sen uppdatering , men det får va så ibland , tycker jag :P

Idag blev EQ:n inställd så vi slutade vid 2 istället för 20 i 4 :D
Åkte till hööks , och gick sedan till Maxi och hälsade på faster.
Sedan åkte jag till Max , där pappa väntade och så åt vi , sedan till skolan och hämtade min missbildade låda ;)haha !
Efter det gick vi in till stan , köpte strumpor :P (nödvändigt)
Nä , nu måse jag gå ner och va social , puss och kram :-*
Och förresten , vi har bloggat så mkt vi kan , men det verkar inte riktigt som om det räcker till ;)
Men Fridis har tyvärr ingen dator men hennes snäll snälla bror jobbar på det :) Så snart hoppas vi !
Och jag har inte haft ork eller tid , men imorgon blir det mera :))


Kommentarer
Anonym

Vad ska du ha lådan till? Vi vill ha bild



2011-05-19 @ 18:36:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback