Stallet

Hemma från våran aktivitetsdag i KalmarSundsParken ;)
Ganska kul , iallafall bättre än lektion :)
Snart ska jag äta och chilla sedan hämtar pappa mig och så drar vi ut till stallet :P
Vill ju rida , men inte Trippen utan Arne ;)
Vanliga hästar har tre taktig galopp men Trippen har fyr taktig :O Jättekonstigt !
Jag vet inte än om jag ska ha mina nya röda ridbyxor eller om jag ska spara dom till Rasmus & mig ?
BTW , Rasmus transport gick sönder igår kväll och han har ännu inte blivit upphämtad :(
Så antingen kommer han i kväll eller inatt eller imorgon :P
Theas nya D-ponny Daisy ska Annie vara medryttare på , fattar ni vilken sommar vi kommer ha eller ?! :D
Jättekul !
Ha det bra sålänge !

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback