Tiara - Hoppning

Hej !
Hemma från en stekhet dag i solen.
Idag hoppade vi :)

I början red jag henne i form , men dock protesterade hon lite , men jag fick ordning på det.
Sen började vi hoppa , hon var pigg och stark , men det gick bra , bara lite för fort i början ;)
Vi hoppade sockerbit,3 galoppsprång,sockerbit,4 galoppsprång,sax, och sedan gjorde Linda om det till oxer.
Vi hoppade oxå vatten och mur :)
Tiara skötte sig fint , jag tycker att vi passar bra ihop :)
Inget stopp , ingen rivning med mera :P
Banan var mellan 60-80 cm ungefär.
Jättenöjd iallafall :D
Snart ska jag hoppa in i duschen och sedan kommer pappa och då ska vi till Hööks och köpa lite grejer till Rasmus :D
Och sedan bär det av till Ikea för höpåsar :))

Fotograf [JAG] Här med Anna på ryggen
Obs! Får absolut inte kopieras utan mitt tillstånd !

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback