Berit, vart är du ? BERIT !

Stormen som är igång heter BERIT !!
HAHAHAHAHAHAHAHA jag dör, sicket fult namn asso !
Iallafall dagens ridning hölls i padocken men lite skutt och sånt :)
Red som på en volt, det kan ni se nedanför texten.
Som sagt, det blåste ju rejält idag så han var lite stissig här och där tillochmed regnade en del.
Han gick i fint tempo med bra rytm hela tiden så jag är superduper nöjd :D
Sitter och funderar på vad jag ska införskaffa mig på GBG HS och om vi ska ha en frågestund, vill ni det ?
Kom igen nu vill ni ha frågestunde eller inte minst 2 kommentarer annars ingen frågestund ...
Lite tid av era liv kan ni väl ta er tid för att kommentera !
Vit-Bom
Svart-Hinder på 60 cm
Olivia ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback