Deltävling 1

Deltävling 1 av Annas hästshop cup hölls på Udden.
Framridningen var utomhus, framhoppningen och banhoppningen var inomhus.
LC- Red fram som vanligt det blev jätte försenat dock kommer jag inte ihåg varför, så jag red fram lite för länge men MYCKET skritt.
På framhoppningen var han taggad som vanligt och hoppade fin fint.
Banan gick över 1-8 i grunden och 9-13 i omhoppningen.
I grunden snuddade han vid nummer 6 i grunden men inget ner :)
Sen i omhoppningen var det ganska halt i de snäva svängarna så jag red inte så fort.
Jag tror att jag kom en utanför placering där, super nöjd !
LC+5- Här red jag iallafall fram lagom mycket ;)
På framhoppningen drog han som en tok efterhindrerna men sånt är lite kul.
Inte så mycket mer att säga där.
1-8 i grunden och 9-13 i omhoppningen, alltså samma här.
Här gasade jag som in i ******* och över det andra hindret i omhoppningen kunde jag inte ta så snäv sväng som jag önskade på grund av fel tänkt över hinder 1 i omhoppningen.
Över sista hindret i omhoppnigen fick han dra fötterna åt vänster för att inte riva ;)
Sen bara gasade jag i mål.
Ledde till en sjunde plats i placeringen :D
En bild som http://www.emmahellgrenn.blogg.se har fotat.
Olivia ♥

Kommentarer
Malou

jätte fin blogg! :D



Blogg: http://maloousan.blogg.se/
2011-11-21 @ 21:59:08
Malou

Hade väldigt gärna gjort det men har varken en bild eller vet hur man gör :/ men ska försöka fixa detdär så när jag kan så kan jag höra av mig! :)



Blogg: http://maloousan.blogg.se/
2011-11-22 @ 19:34:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback