Eriksmåla Ridklubb

Dagens tävling var i Eriksmåla , som sagt :)
Jag hoppade en klass och det var LC :)
Banan inehöll 9 hinder.
Antal språng i grunden: 8 st
Antal språng i omhoppningen: 5 st
Alltså 13 språng totalt.
Han var JÄTTE pigg och stark så vi var ganska nära att gå omkull i ett par svängar , vilket jag MÅÅÅSTE träna på!
Men jag är jättenöjd och han hoppade hus ;) hahaha !
Banan var ganska lätt men en väldigt skarp sväng in på fyran i grunden tycker jag , det var ju lixom inte äns omhoppning xD ?!
Men iallafall det krävs en ***** massa ytterskänkel...
Jag gick nolla i båda faserna :D
Tiden blev 31.8 och jag ledde väl en 5-6 minuter men sen kom vinnartiden på 31.6 tror jag !
Hur irriterande att vinnaren hade 2 hundradelar mindre än mej ? xP
Men sånt är livet !
Tiden räckte till en andra plats och jag är übernöjd!
Vilket Ragge oxå borde vara ;)
Ärevarvet gick fort som tusan för vinnaren gasade som en blådåre på långsidorna och Ragge ville ju såklart förlja med så han sprang som en galen ko han oxå ;) hihi !
Det jag fick med mej hem var:
En blårosett (andra pris färgen)
En plakett som är blå
Ett blåttspö med klatshen formad som en hand (hederspris)
En blå hovkrats (hederspris det oxå)
Så bara massa blått idag :)
Vad tycker ni om sådana här långa inlägg föresten H I S S eller D I S S ??? 
Bild från förra året när jag var där och tävlade Divison 2 med Carisma ♥MINNEN♥

Kommentarer
Evelina Oskarsson

sv: har tyvärr redan sålt det! :)



Blogg: http://evelinaoskarsson.blogg.se/
2011-10-01 @ 19:34:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback